U skladu s Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, koju je donijela Vlada Republike Hrvatske, Dacia saloni i servisne radionice ponovno otvaraju svoja vrata.
Prodajna mreža Dacia - ponovno otvorene koncesije
Obaviještavamo vas, da u skladu s Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, koju je donijela Vlada Republike Hrvatske, Dacia saloni ponovno otvaraju svoja vrata.
Imate dodatna pitanja u vezi svojeg Dacia vozila ili Daica usluga? Obratite nam se putem live chata. Rado ćemo vam pomoći.
Dacia servisna mreža
Mogu li servisirati i popravljati svoje Dacia vozilo? Kako mogu saznati ako je Dacia radionica otvorena? Želimo vas obavijestiti da su Dacia servisne radionice otvorene u cijelosti u skladu s Odlukom o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, koju je donijela Vlada Republike Hrvatske.
Za više informacija kontaktirajte svog ovlaštenog servisera Dacia. Obratite nam se putem live chata. Rado ćemo vam pomoći
Naručite se na servis
Live chat
OPREZ I DALJE OSTAJE - pročitajte Dacia preporuke za kupce
Preporuke za sve naše kupce:
- Preporučuje se da samo jedna osoba doveze vozilo na servis;
- Vozilo koje dovezete na servis je potrebno prethodno isprazniti (bez osobnih predmeta);
- Kupac koji vozilo doveze u servisnu radionicu treba se pridržavati sigurnosnih mjera opreza i biti adekvatno zaštićen prema smjernicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (obvezna upotreba zaštitne maske);
- Preporučuje se da kupac donese svoju olovku;
- Preporučljivo je koristiti bezgotovinsko plaćanje, što je više moguće.
Mjere Dacia servisne mreže:
- Prije izvođenja usluge, unutrašnjost vašeg vozila bit će adekvatno zaštićena. Nakon završetka usluge zaštitu ćemo ukloniti, a vaše vozilo dezinficirati;
- Naši servisni savjetnici opremljeni su prema smjernicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (koriste zaštitnu masku i rukavice);
- Dacia servisna mreža osigurava da su terminali i tableti redovito dezinficirani prije i nakon svake uporabe;
- U Dacia servisnoj mreži dezinficiramo radnu površinu nakon kontakta sa svakim kupcem.
Trebate li redovno servisiranje i održavanje vašeg Dacia vozila?
Povjerite svoje vozilo iskusnim Dacia stručnjacima.
Imate dodatna pitanja ili vam je potrebna pomoć?
Obratite nam se. Naši će suradnici rado odgovoriti na sva vaša pitanja. Služba odnosa sa strankama je, zbog ograničenja širenja virusa COVID-19 te promijenjenih okolnosti na tržištu, prilagodila radno vrijeme te dostupnost; ponedjeljak-petak 08:00-16:00.*
* Live chat nije dostupan tijekom praznika.
Pišite nam