Grupa Renault na Zagrebačkom Auto Showu 2018.
Grupa Renault se na Zagrebačkom Auto Showu predstavlja na 5 izložbenih prostora: u Paviljonu 5 nalaze se štandovi marke Renault s osobnim vozilima, štand s Renaultovim gospodarskim vozilima, štand marke Renault Selection s rabljenim vozilima, te štand marke Dacia. U Paviljonu 6 nalazi se štand marke servisnih usluga i zamjenskih dijelova Motrio.
Grupa Renault ove godine na zagrebačkom automobilskom sajmu ima jedan od najvećih izložbenih prostora: u Paviljonu 5 na preko 800 četvornih metara marka Renault izlaže cijelu svoju paletu osobnih vozila, među kojima i hrvatsku premijeru, novi Renault Megane R.S. s 280 KS, čija prodaja u Hrvatskoj počinje u lipnju ove godine. Poseban prostor na štandu rezerviran je za tzv. Z.E. kutak u kojem su izložena tri posve električna Renaultova modela, četverokotač s 2 sjedala, Twizy, zatim najprodavaniji električni automobil u Europi, Renault Zoe, čiji domet u realnim uvjetima vožnje s jednim punjenjem baterije iznosi 300 km. I treći u tom Z.E. kutku je gospodarsko vozilo Kangoo Express Z.E. s dometom od 120 do 200 km ovisno o uvjetima vožnje i tovarnim prostorom obujma do 4,6 m3. Svi su oni podsjetnik na činjenicu da je Renault i 2017. godinu završio kao najprodavanija marka električnih automobila u Europi.
Na preostalom dijelu štanda izloženi su Renaultovi cross-over modeli Captur i Kadjar u izvedbi nove limitirane serije LIMITED, jednovolumen Scenic i njegova veća izvedenica Grand Scenic u najvišoj ekskulzivnoj izvedbi Initiale Paris. Osim njih, izloženi su i Renaultovi modeli gradskih automobila Twingo i Clio, zatim njegovi predstavnici u segmentu visoke klase, veliki luksuzni SUV model, Koleos, još veći i luksuzniji jednovolumen Espace, te limuzina Talisman u najopremljenijoj inačici Initiale Paris, pored koje se nalazi i njezina karavanska izvedba Talisman Grandtour u paketu opreme Business, namijenjenom prvenstveno poslovnim kupcima.Na preostalom dijelu štanda izloženi su Renaultovi cross-over modeli Captur i Kadjar u izvedbi nove limitirane serije LIMITED, jednovolumen Scenic i njegova veća izvedenica Grand Scenic u najvišoj ekskulzivnoj izvedbi Initiale Paris. Osim njih, izloženi su i Renaultovi modeli gradskih automobila Twingo i Clio, zatim njegovi predstavnici u segmentu visoke klase, veliki luksuzni SUV model, Koleos, još veći i luksuzniji jednovolumen Espace, te limuzina Talisman u najopremljenijoj inačici Initiale Paris, pored koje se nalazi i njezina karavanska izvedba Talisman Grandtour u paketu opreme Business, namijenjenom prvenstveno poslovnim kupcima.
Poseban ugao štanda zauzimaju Renaultovi obiteljski modeli u tri karoserijske izvedbe, Megane (hatchback), Megane Grandtour i Megane Grand Coupe.
Tik uz Renaultov štand s paletom osobnih vozila, nalazi se 250 četvornih metara izložbenog prostora Renaultovih gospodarskih vozila, uređen i označen kao Renault PRO+ centar, a predstavlja posebnu Renaultovu mrežu prodajno-servisnih salona specijaliziranih za pružanje usluga profesionalnim kupcima i tvrtkama. Tamo su izloženi: gradsko dostavno vozilo Clio Société, dizajnom identičan putničkom Cliju a opet namijenjen prijevozu robe zahvaljujući teretnom prostoru obujma 560 litara. Pored njega stoji Kangoo Express MAXI s produljenom kabinom i 3,6 m3 tovarnog prostora, zatim Trafic Passenger prerađen u vatrogasno vozilo, Trafic furgon s produljenom kabinom te dvije izvedbe najvećeg Renaultovog gospodarskog vozila, Master furgon i Master šasija s jednostrukom kabinom na koju se mogu dodati različite nadogradnje.
Tik uz Renault PRO+ centar, nalazi se manji štand označen kao Renault Selection s dva rabljena vozila i simbolizira nedavno lansiranu pod-marku koja predstavlja transparentno i pouzdano rješenje za kupce koji žele kupiti, prodati ili zamijeniti provjerene rabljene automobile SVIH marki, bez obzira žele li kupiti drugo rabljeno ili pak novo vozilo marke Renault ili Dacia.
Nasuprot tom štandu, u sredini Paviljona 5, na 460 četvornih metara stoji izložena paleta vozila marke Dacia, nabrže rastuće marke u Europi, koja je od 2004. godine do danas prodala 5 milijuna vozila u svijetu, i u manje od 15 godina došla s jednog na čak šest modela u paleti, zadržavši svoja načela: uvijek nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu. Na Dacijinom štandu u dvije razine opreme izložena je zvijezda štanda, novi Dacia Duster, dok je treći »zamaskiran« u naljepnice Hrvatske gorske službe spašavanja čiji je Dacia ponosni partner već petu godinu zaredom. Osim tog novog terenca, na štandu su još izloženi: nova limitirana serija Black & White na modelu Sandero, zatim njegova bazna izvedba Sandero Ambiance, karavanska inačica Logana, Logan MCV u SUV izvedbi Stepway, Dokker Stepway te gospodarska verzija toga modela, Dokker Van.
Renault će na ovogodišnjim zagrebačkim sajmom u Paviljonu 6 po drugi put predstaviti svoju marku servisnih usluga i zamjenskih dijelova Motrio, namijenjenu vlasnicima rabljenih vozila starijih od četiri godine kojima je posebno važna cijena jer su zamjenski dijelovi Motrio, unatoč svojoj kvaliteti, u prosjeku 30 % jeftiniji od originalnih. Ponuda marke trenutačno uključuje 8.000 kataloških brojeva najvažnijih zamjenskih dijelova za održavanje vozila 18 različitih marki, što predstavlja preko 90 % voznog parka u Europi.
Osim svih spomenutih proizvoda, Renault će ovogodišnji sajam iskoristiti za predstavljanje dviju novih usluga, Renault mobilnost i Renault procjena vozila.
Usluga Renault mobilnost, (dostupna i na Dacijinim modelima pod nazivom Dacia mobilnost) je operativni leasing s cjelovitom uslugom upravljanja koju Renault nudi u suradnji s partnerskom kompanijom ALD Automotive d.o.o., namijenjen svim pravnim osobama, točnije obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima te samostalnim zanimanjima, koji imaju potrebu korištenja vozila bez stjecanja vlasništva nad njim, a ne žele prolaziti proceduru prodaje rabljenog vozila. Operativni full service leasing u potpunosti je prilagođen specifičnim potrebama i zahtjevima kupaca. Unaprijed se utvrđuje razdoblje uporabe u trajanju od 2 do 5 godina i ukupna kilometraža do 200 tisuća kilometara bez rizika promjene cijena, korištenja i ostatka vrijednosti, a sve uz fiksnu kamatnu stopu. Sve detalje o usluzi Renault mobilnost naći ćete u nastavku ovog teksta.
Druga usluga koju Renault lansira na sajmu je Renault procjena vozila, alat za on-line procjenu rabljenog vozila. Dostupna je na adresi www.procjena.renault.hr, izrazito je jednostavna za uporabu, a na raspolaganju je svima koji razmišljaju o zamjeni svojeg vozila za neko drugo. Već samo s informativnim izračunom koji dolazi na mail korisnika aplikacije, zatvaranje financijske konstrukcije za nabavu vozila daleko je jednostavnije. Svakog korisnika koji putem aplikacije zatraži izračun vrijednosti svojeg vozila, kontaktirat će Renaultov odabrani prodajni savjetnik unutar dva sata i dogovoriti sastanak za pregled vozila i finalnu ponudu za otkup, te mu ujedno ponuditi novo ili rabljeno vozilo unutar marke Renault Selection. Otkup rabljenog vozila nije uvjetovan kupnjom novog ili nekog drugog rabljenog vozila.
Renault uveo novu uslugu
Renault mobilnost
Renault mobilnost je operativni leasing s cjelovitom uslugom upravljanja koji Grupa Renault nudi u suradnji s kompanijom ALD Automotive d.o.o.
Jedna od najuspješnijih domaćih automobilskih kompanija Renault Nissan Hrvatska proširila je svoju paletu financijskih proizvoda novom uslugom Renault mobilnost, a dostupna je i na Dacijinim modelima pod nazivom Dacia mobilnost. Riječ je o operativnom leasingu s cjelovitom uslugom upravljanja koju Renault nudi u suradnji s partnerskom kompanijom ALD Automotive d.o.o.
Operativni full service leasing u potpunosti je prilagođen specifičnim potrebama i zahtjevima kupaca. Unaprijed se utvrđuje razdoblje uporabe u trajanju od 2 do 5 godina i ukupna kilometraža do 200 tisuća kilometara bez rizika promjene cijena, korištenja i ostatka vrijednosti, a sve uz fiksnu kamatnu stopu.
Renault mobilnost je usluga namijenjena svim pravnim osobama, točnije obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima te samostalnim zanimanjima, koji imaju potrebu korištenja vozila bez stjecanja vlasništva nad njim, a ne žele prolaziti proceduru prodaje rabljenog vozila.
Nova Renaultova usluga pruža kupcu sljedeće praktične prednosti: transparentnost troškova zahvaljujući fiksnim najamninama, bez troškova obrade ugovora i početne investicije u obliku učešća, cjelovitu uslugu od nabave do povrata vozila, pouzdano planiranje, smanjenje i kontrolu troškova, korištenje vozila bez namjere stjecanja vlasništva, mogućnost odabira usluga uključenih u najamninu, dostupnost svih usluga održavanja vozila kroz mrežu servisnih partnera na bezgotovinskoj osnovi, smanjenje interne administracije, jedan mjesečni račun za sve usluge i neprekidnu mobilnost.
Unutar proizvoda uključene su usluge: financiranja, redovnog i izvanrednog održavanja, dodatne ljetne odnosno zimske gume s uslugom skladištenja i montažom, trošak tehničkih pregleda i registracija vozila, osiguranje (obvezno osiguranje, kasko bez franšize i ograničenja broja šteta godišnje, osiguranje putnika), trošak poreza na motorna vozila, trošak RTV pristojbe te set obvezne opreme. Popis usluga također uključuje i zamjensko vozilo u slučaju imobilnosti vozila te pozivni centar i asistenciju Renault mobilnost, dostupne od 0 do 24.
Sigurnost i kvalitetu usluge osigurava Renaultov globalni partner ALD Automotive, kompanija s višegodišnjim iskustvom i međunarodnom reputacijom u pružanju usluge financiranja putem operativnog leasinga.
Usluga Renault mobilnost na europsko je tržište lansirana još 2016. godine na pariškom sajmu automobila te od tada bilježi stalni rast u Europi. Kupci su prepoznali proizvod kao optimalnu ponudu na tržištu koja pruža sigurnost i znatnu uštedu vremena, a sada je dostupna i na hrvatskom tržištu.
O ALD:
ALD Automotive poslovna je linija Société Générale Group, a kao jedan od vodećih međunarodnih dobavljača specijaliziranih za operativni leasing vozila i upravljanje voznim parkovima, upravlja s preko 1.500.000 vozila na području 43 države diljem svijeta.
ALD Automotive je na području Hrvatske prisutan od 2005. godine, a trenutno upravlja s više od 5100 vozila, za više od 300 klijenata.