- Odjel za dizajn grupe Renault nastavlja strategiju širenja na međunarodno tržište otvaranjem centra za dizajn u Šangaju, ujedno šestog njihovog centra te vrste u svijetu.
- Timu dizajnera Renaultova centra u Šangaju kao nadahnuće će poslužiti upravo taj grad koji je vodeći u razvoju tehnologija za povezana, inovativna i električna rješenja mobilnosti.
- Nova lokacija za stvaranje i istraživanje najnovijih trendova pridonijet će strategiji širenja grupe Renault u Kini.
Odjel za dizajn grupe Renault koji je već prisutan u Francuskoj, Rumunjskoj, Južnoj Koreji, Brazilu i Indiji, nastavlja strategiju širenja na međunarodno tržište otvaranjem novog centra za dizajn u Šangaju. Novi modeli grupe Renault ondje će se oblikovati u skladu s očekivanjima kineskih kupaca.
„Naš novi studio za dizajn u Šangaju u potpunosti podupire Renaultovu strategiju privlačenja novih kupaca u Kini. Cilj nam je u narednim mjesecima zaposliti dvadesetak lokalnih dizajnera koji će nam pomoći da predvidimo očekivanja kineskih kupaca. Novi centar za dizajn u Šangaju igrat će važnu ulogu u oblikovanju novih proizvoda za lokalno tržište te će također pridonijeti razvoju projekata grupe Renault na svjetskoj razini.“ Laurens van den Acker, viši potpredsjednik, Odjel za dizajn
Renaultov centar za dizajn u Šangaju obuhvatit će sva područja automobilskog dizajna, uključujući područja vanjskog i unutrašnjeg dizajna, boja i materijala te dizajna korisničkih iskustva (UX)(1)i korisničkih sučelja (UI)(2).
Smješteni u centru Šangaja i nadahnuti njegovim kreativnim strujama, dizajneri će istraživati najnovije trendove te pritom nastojati ispuniti očekivanja kineskih kupaca u pogledu dizajna i tehnoloških inovacija.
Dizajnerski tim šangajskog centra, kao i timovi drugih Renaultovih centara za dizajn, moći će sudjelovati u internim dizajnerskim natjecanjima koja se organiziraju za sve projekte grupe Renault. Multikulturni i kreativni pristup zaposlenika odjela za dizajn, pripadnika 32 nacionalnosti, bitno će pridonijeti istraživanjima za buduće projekte.
Novi centar za dizajn u Šangaju poduprijet će strategiju širenja grupe Renault na kinesko tržište.Kao najveće svjetsko tržište automobila od 2009. i Renaultovo četvrto po redu najveće tržište u 2018., Kina je jedan od ključnih stupova strateškog plana „Drive the Future“.
Pogledajte video kojim Anthony Lo, potpredsjednik odjela za vanjski dizajn grupe Renault, i Yafei Zhao, predsjednik Renaultova centra za dizajn u Šangaju predstavljaju novi centar za dizajn u Šangaju.
(1)Dizajn korisničkog iskustva (UX):Dizajn korisničkog iskustva odnosi se na kvalitetu uporabe te stvaranje dojma samostalnosti prilikom korištenja interaktivnog sustava.Doživljaj ove vrsta dizajna temelji se na načinu na koji otkrivamo stvari putem dodira (haptička percepcija). Dizajneri korisničkog iskustva rade na poboljšanju emocionalnih i funkcionalnih svojstava proizvoda ili usluge koji oblikuju korisničko iskustvo.
(2)Dizajn korisničkog sučelja (UI):Dizajn korisničkog sučelja odnosi se na vizualni dizajn cjelokupne opreme koja je u izravnom dodiru s putnicima, a posebice na grafički dizajn, identitet marke te jednostavno korištenje multimedijskih i upravljačkih zaslona.