Nakon svjetske premijere modela Clio E-TECH snage 140 KS i novog Captura E-TECH Plug-in na salonu automobila u Bruxellesu održanom u siječnju, grupa Renault predstavlja Mégane E-TECH Plug-in 160 KS.
Predstavljanjem tri nova hibridna (Clio) i plug-in hibridna modela (Captur i Mégane), Renault dodatno proširuje ionako najbogatiju ponudu električnih i hibridnih vozila na tržištu, među kojima su i posve električni novi ZOE, novi Twingo Z.E. i Kangoo Z.E. Ovisno o odabranoj tehnologiji, nova hibridna vozila E-TECH prilagođavaju se potrebama svih kupaca (duga putovanja, svakodnevna gradska vožnja itd.) te istovremeno smanjuju emisije CO2 i potrošnju goriva, čak i tijekom duljih putovanja. Predstavljanjem pristupačnih hibridnih modela na ključnom tržištu, užitak električne vožnje postaje dostupan širem broju kupaca.
Stručnost u proizvodnji električnih vozila
Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Grupa Renault snažno je posvećena razvoju održivih rješenja mobilnosti za sve, sada i u budućnosti. Više od deset godina iskustva u proizvodnji električnih vozila omogućilo je Grupi da kupcima ponudi dinamične i učinkovite hibridne motore.
U odnosu na klasične hibridne pogone u kojima je motor s unutarnjim izgaranjem kombiniran s elektromotorom, hibridni motori E-TECH nude više načina rada te jamče:
- Automatsko pokretanje u električnom načinu rada.
- Užitak u svim uvjetima vožnje zahvaljujući većem dometu u električnom načinu rada i snažnijim performansama, čak i prilikom ubrzanja.
- Iznimnu energetsku učinkovitost za koju su zaslužni inovativni mjenjač s više načina rada, učinkovito prikupljanje energije kočenja i veliki kapacitet baterije. Sve to odraz je stručnosti stečene u Formuli 1 i razvoju električnih vozila.
Zahvaljujući tome, posve električni način rada Clija E-TECH pokriva 80 % gradske vožnje te smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na motore s unutarnjim izgaranjem u istom ciklusu vožnje. Novi CAPTUR E-TECH Plug-in i novi Mégane E-TECH Plug-in ostvaruju domet od 50 km u mješovitoj vožnji (WLTP) uz maksimalnu brzinu do 135 km/h i domet od 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju).
Inovativne tehnologije
Renault nudi dvije vrste hibridnih motora: E-TECH (potpuni hibrid, poznat i kao HEV ili hibrid) i E-TECH Plug-in (plug-in hibrid, poznat i kao PHEV ili punjivi hibrid). Ugradnja nove hibridne tehnologije olakšana je zahvaljujući novim modularnim platformama CMF-B i CMF-C/D, prilagođenima za integraciju električnih komponenti, i dosad najkompaktnijem sustavu E-TECH koji omogućuje jednostavnu ugradnju u svestrani gradski automobil kao što je CLIO.
Renaultovi inženjeri razvili su jedinstveno rješenje kako bi vozačima ponudili relevantan, originalan i ekskluzivan hibridni motor, tijekom čijeg je razvoja prijavljeno više od 150 patenata. Ova tehnologija temelji se na hibridnoj serijsko-paralelnoj arhitekturi koja omogućuje najveći raspon prilagodbi u vožnji i smanjenje emisija CO2.
Ponuda hibridnih modela odraz je i Renaultova bogatog iskustva u automobilističkim sportovima, s obzirom da su sve serijske inačice opremljene tehnologijom iz Formule 1.
Održiva mobilnost za sve
Novi hibridni motori također su nadahnuti iskustvima i suradnjom unutar Alijanse, baš kao i hibridni motori koje su razvili Nissan i Mitsubishi. Naposljetku, Alijansa nudi bogatiju ponudu tehnoloških rješenja koja su prilagođena pojedinim tržištima i koja su usklađena s globalnom i lokalnom strategijom svake marke.
Grupa Renault nastoji ponuditi rješenja za održivu mobilnost, sada i u budućnosti. Predstavljanjem najnovijih hibridnih motora, Renault je korak bliže svojem cilju. Grupa Renault do 2022. planira predstaviti osam posve električnih modela i 12 elektrificiranih modela (hibridnih i punjivih hibridnih vozila
SAZNAJTE VIŠE O E-TECH MOTORIMA >