Novi modeli Sandero i Sandero Stepway: neophodni i moderni
Dacia predstavlja treću generaciju modela Novi Sandero i Novi Sandero Stepway, potpuno novog dizajna. Ove modernije verzije vjerno prenose duh svojih prethodnika.
- - Dacia redefinira „neophodno vozilo” koje je u središtu pozornosti današnjih kupaca
- - Potpuno obnovljena i modernizirana treća generacija
- - Priključite nam se 29. rujna 2020. i upoznajte novu generaciju modela Sandero i Sandero Stepway
Dacia predstavlja treću generaciju modela Novi Sandero i Novi Sandero Stepway, potpuno novog dizajna (Novi Logan neće biti dostupan na hrvatskom tržištu). Ove modernije verzije vjerno prenose duh svojih prethodnika. Uz uvijek nenadmašnu cijenu i kompaktne vanjske dimenzije, novi modeli nude suvremeniju, bogatiju opremu i više svestranosti, zadržavajući pritom svoje temeljne vrijednosti, a to su jednostavnost i pouzdanost.
Danas se više nego ikad ponuda vozila Dacia savršeno podudara s očekivanjima kupaca kojih je sve više i čije se mišljenje sve više uzima u obzir. U njihovom svakodnevnom životu kao i u njihovoj potrošnji svaka radnja danas poprima novo značenje i nove vremenske odrednice: „izolirana radnja” sada je zamijenjena dugoročnim „pristupom”. Posebno mjesto u tom novom sustavu zauzima automobil: radi se o kupnji na duži rok, a odabir vozila dobro je promišljen i simboličan. Zašto uvijek ciljati na nešto više, kada naši kupci žele samo nešto bolje i po pravednoj cijeni?!
Počevši od jednog modela koji se proširio u cjelovitu i raznoliku paletu modela, Dacia već 15 godina provodi preobrazbu automobila. Sandero je postao kultni model i bestseler te je od 2017. godine najprodavanije osobno vozilo privatnim kupcima u Europi.
Tijekom 15 godina marka Dacia se u automobilskoj industriji nametnula kao predvodnik pokreta. Radi se o vrhunskoj marki koja stvara osjećaj povezanosti. Marka je to čija ponuda danas poprima još jednu dodatnu dimenziju s 2 nova modela koja su modernizirana, ali ipak usredotočena na ono što je našim kupcima važno.
Suvremene i dinamične linije
Zahvaljujući posebno naglašenom zadnjem kraju i lukovima kotača Novi Sandero odiše snažnom osobnošću i ostavlja dojam robusnosti. Silueta mu je pak elegantnija zahvaljujući vjetrobranskom staklu s većim nagibom, nižem krovu, fluidnoj krovnoj liniji i radioanteni postavljenoj na kraju krova. Unatoč nepromijenjenoj visini podvozja Novi Sandero djeluje kao da je niži i da čvršće stoji na kotačima, što je postignuto zahvaljujući proširenom tragu kotača i kotačima u ravnini karoserije.
S povišenim podvozjem Sandero Stepway postaje svestrani pustolov Dacijine palete modela. Upečatljiv dizajn vanjskog dijela ovog vozila poziva na bijeg i avanturu. Novi Sandero Stepway dodatno naglašava imidž i obilježja crossover vozila snažnijim isticanjem različitosti u odnosu na Novi Sandero. Na prednjem dijelu odmah u oko upada prepoznatljiv, rebrasti i obliji poklopac motora, kromirani logotip Stepway na prednjoj maski i istaknuta krilca iznad svjetala za maglu.
Novi modeli
Jedinstven svjetlosni potpis
Prednja i stražnja svjetla premijerno otkrivaju novi svjetlosni potpis marke Dacia u obliku slova Y. Upravo zahvaljujući takvim svjetlima ova treća generacija odiše snažnim identitetom. I sprijeda i straga vodoravna linija povezuje dva svjetla i ulazi u njihove okvire čime se vozila vizualno proširuju.
Ovo je nova generacija klasika koji nude uvijek isto obećanje: više domišljatih rješenja, dostupnost većem broju ljudi i zadržavanje više tipičnih obilježja marke Dacia. Priključite nam se 29. rujna 2020. da biste saznali sve o vozilima Novi Sandero i Novi Sandero Stepway.
Dacia je marka Renault Grupe, prisutna u 44 zemlje, najviše u Europi i u zemljama Mediterana. Rođenu u Rumunjskoj 1968. godine, marku je kupila Grupa Renault, a ponovno je pokrenuta 2004. godine kad je predstavljen Logan. Dacia nudi automobile s najboljim omjerom uloženog i dobivenog na tržištu. Zahvaljujući svojim legendarnim modelima - Logan, Sandero i Duster - marka je postigla velik komercijalni uspjeh. Dacia je 2019. godine postavila novi prodajni rekord sa 737.000 prodanih vozila u godini i sada ima gotovo 6,5 milijuna kupaca.