Iako je tek predstavljen na Ženevskom salonu automobila, novi Clio već je osvojio prvu nagradu! Javnost ga je odabrala kao najbolji serijski automobil predstavljen na Ženevskom salonu automobila 2019. te je osvojio nagradu koju zajednički dodjeljuju Auto Plus, RTL i Turbo. Velika je to nagrada za taj simbol gradskih automobila koji je osvojio većinskih 65 % glasova u borbi između osam serijskih modela predstavljenih na salonu.
Novi Clio okreće novu stranicu u priči započetoj 1990. Gotovo trideset godina kasnije, prodano je već 15 milijuna primjeraka, što ga čini najprodavanijim francuskim automobilom u svijetu. U 2019. stiže peta generacija kojoj je cilj ostati vodeći u segmentu. Pri tome će mu zasigurno pomoći prostrana i inovativna unutrašnjost koja uključuje najšire zaslone u segmentu opremljene posve novim multimedijskim povezanim sustavom Easy Link. U mnogočemu je predvodnik za Renault i čitav segment. Novi Clio uvodi novu hibridnu tehnologiju E-TECH i napredne sustave za pomoć u vožnji (prvi korak k autonomnoj vožnji).
„Raduje nas što je dizajn posve novog Clija toliko osvojio javnost. Na prvi je pogled upečatljiva potpuna promjena unutrašnjosti, posebno kad je riječ o pametnom kokpitu usmjerenom na tehnologiju, udobnost i prostranost za vozača i sve putnike. Novi Clio svestran je automobil čija će tehnološka rješenja još više pojednostavniti svakodnevni život naših kupaca,” izjavio je Antoine Genin, potpredsjednik odjela za unutarnji dizajn.
„Ovo je prva nagrada za novi Clio i sve timove koji su surađivali na dizajnu najboljeg Clija dosad. Raduje nas što naš entuzijazam u još većoj mjeri dijele javnost i brojni obožavatelji. To je znak potpunog povjerenja u Renault i novi Clio, koji otvara put za brojne buduće povezane, električne i autonomne proizvode,” izjavio je Olivier Brosse, voditelj programa za novi Clio.