Novi Renault ZOE – Užitak posve električne vožnje poprima novu dimenziju
Novi Renault ZOE nudi najbolje performanse dosad, najviše zahvaljujući većoj snazi i dometu. Odvažan dizajn čini ga još upečatljivijim. Novi ZOE nudi bogatu naprednu opremu za udobnu i zabavnu vožnju. Užitak posve električne vožnje poprimio je novu dimenziju!
Predstavljanje treće generacije ove posve električne Renaultove perjanice strateški je važan korak Grupe u razvoju serijskih električnih vozila.
Sedam godina nakon predstavljanja najprodavanijeg električnog gradskog automobila u Europi, novi ZOE vratio se još svestraniji, kvalitetniji i napredniji. Usto nudi i vrhunske značajke još od osnovnog modela po i dalje pristupačnim cijenama.
Napredak je vidljiv već na prvi pogled. Izvana se novi ZOE ističe osobnošću i prepoznatljivo svježim dizajnom. ZOE je doživio revoluciju u unutrašnjosti, pa tako nudi posve obnovljenu instrumentnu i upravljačku ploču za još veću udobnost.
S tehničke strane novi ZOE nudi veći domet – opremljen je baterijom kapaciteta 52 kWh s dometom od 395 km (prema novom ispitnom postupku WLTP*) te nudi više opcija za punjenje zahvaljujući novoj mogućnosti punjenja istosmjernom strujom (DC). Njegov snažan motor snage 100 kW pruža još veći užitak u vožnji.
Općenito govoreći, novi je ZOE rezultat zajedničkog rada na poboljšanju elemenata ključnih za rad električnog vozila; od šasije, kočnica i upravljača do električne kontrolne jedinice. Nova generacija nudi sve značajke koje bismo očekivali od električnog vozila vodećih performansi, a pritom je i dalje pristupačna.
Električna arhitektura u potpunosti je obnovljena kako bi se u vozilo mogla ugraditi serijski dostupna digitalna instrumentna ploča, ali i uvesti nekoliko naprednih sustava za pomoć u vožnji (ADAS). Kada je u pitanju rasvjeta, ZOE se može pohvaliti full LED svjetlima već od osnovnih inačica. Ova svjetla 75 % su jača od halogenih uz jednaku potrošnju energije.
A kada su u pitanju povezane usluge, novi je ZOE opremljen sustavom Renault EASY CONNECT. Sustavi za pomoć u vožnji, 10-inčni zaslon, multimedijski sustav Renault EASY LINK i nov način rada za gradsku vožnju samo su neke od značajki osmišljenih da vožnju učine jednostavnijom i ugodnijom.
Tvornica u Francuskoj poslužila je za razvoj koncepta, dizajn, montažu te razvoj motora i glavnih mehaničkih dijelova. Novi ZOE obogaćen je Renaultovom stručnošću koja se brusila upravo u zemlji njegova nastanka. Također, lokalizirana proizvodnja vozila zahtijeva minimalne logističke tokove, a vozila se proizvode u neposrednoj blizini zemalja u kojima će se prodavati.
Dakako, na cesti novi ZOE ne ispušta nikakve emisije.** Ali povoljan utjecaj Renaulta ZOE na okoliš tu ne završava. U njegovoj su izradi upotrijebljeni u potpunosti reciklirani umjetni materijali, uključujući vidljive dijelove kabine (npr. presvlake proizvedene u skladu s principima kružne ekonomije) i dijelove od reciklirane plastike.
Pionir i predvodnik električne mobilnosti u Europi, Renault je razvio nenadmašnu svijest o potrebama i očekivanjima ovog rastućeg tržišta. Novi ZOE dokaz je njegove stručnosti.
* Svjetski usklađen ispitni postupak za laka vozila, standardni ciklus: 57 % u gradskoj vožnji, 25 % u izvangradskoj vožnji, 18 % u vožnji autocestom.
** Vožnja bez emisija: bez emisija CO2 i drugih atmosferskih onečišćivača u vožnji prema podacima novog ispitnog postupka WLTP, ne uključujući potrošne dijelove.