Obnovljena je paleta omiljenog Mégana: od 1995., četiri generacije ovog modela prodane su u 7 milijuna primjeraka diljem svijeta.
- Renault obnavlja cjelokupnu ponudu modela MEGANE: Berline, Grandtour, R.S. Line, R.S. i R.S. TROPHY, uz još više tehnologije za veći užitak u vožnji.
- Grupa Renault, pionir i stručnjak u području električnih vozila s više od deset godina iskustva, sada nudi punjivi hibridni motor: novi MEGANE E-TECH Plug-in, stvoren za jedinstveno iskustvo vožnje.
- Novi MEGANE u prodaju dolazi ovog ljeta.
Novi MEGANE: još više tehnologije
Novi MEGANE nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomično sučelje ovog sustava još je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.
Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.
Novi MEGANE još je uglađeniji i profinjeniji, osobito zahvaljujući novim LED svjetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji. Dinamične linije kojima MEGANE duguje svoj uspjeh još su više naglašene u novom modelu.
Novi MEGANE E-TECH Plug-in: punjivi hibridni motor za jedinstveno iskustvo vožnje
Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je u novi MEGANE odlučio ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.
Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.
Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Renaulta MEGANE E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h. Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP*) i 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.
Novi Mégane E-TECH Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi MEGANE E-TECH Plug-in nudi značajne prednosti hibridne tehnologije E-TECH: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva.
Motor E-TECH Plug-in najprije će biti dostupan za MEGANE Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.
Novi MEGANE R.S. Line: novi dizajnerski potpis
Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.
Novi MEGANE R.S.: mjerilo sportskog karaktera
Inačice Renaulta MEGANE R.S. postale su mjerilo u segmentu sportskih kompakata, naročito R.S. TROPHY-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring.
Novi MEGANE R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice TROPHY. Ovaj motor, proizašao iz suradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Povećan mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Povećanje snage donijelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim okretajima, dok okretni moment – jedan od najboljih u klasi – pruža sasvim novi užitak u vožnji.
Renault Sportova šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.
Novi MEGANE R.S. TROPHY: za još sportskiji dojam
Simbol iznimnih performansi, novi MEGANE R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen® koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 %) i opruge ovjesa (za 30 %), kao i 10 % kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom MEGANE R.S.
U središtu novog Renaulta MEGANE je bogatija tehnologija koja ga čini zabavnijim.
„Novi MEGANE E-TECH Plug-in opremljen je punjivim hibridnim motorom koji povezuje sve naše tehnološke inovacije te nudi posve električno i bezbrižno iskustvo vožnje” izjavila je Marion Humeau, direktorica marketing pri odjelu za srednje velika vozila.
* postupak homologacije je još u tijeku